wyposażenie dla firm
do kasy suma: 0,00 zł
Promocje
Wciągarka linowa ręczna WRL-650 kG
1 785,96 zł 1 715,85 zł 1 452,00 zł 1 395,00 zł
szt.
Kontakt

Inter-Technik Sp.z o.o.

ul.Otolińska 25
09-407 Płock
woj. mazowieckie

handel@inter-technik.pl

tel. 24 363 47 68

mob. 602 577 060

Meble i wyposażenie biurowe

Prowadzenie biura to ciężka praca. Ważnym jej elementem jest archiwizacja danych w formie papierowych dokumentów. Porządkowanie dokumentów, kluczy oraz akcesoriów, a także organizowanie stanowisk pracy tak, aby zawsze były dopasowane do zmieniających się potrzeb. Aby sprostać takim wyzwaniom, trzeba zadbać o odpowiednie wyposażenie, które ułatwi zarządzanie wieloma różnymi dokumentami, formatami i akcesoriami. Odpowiednie meble, w tym szafy, szafki i stoły są dostępne w naszym sklepie z meblami biurowymi.

Szafka listwy stałe na 10 kluczy
Producent: Leomar
netto: 175,50 zł brutto: 215,87 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Wieszak Arizona alu express-3 dni
Producent: Nowy Styl
netto: 197,00 zł brutto: 242,31 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Wieszak Arizona black express-3 dni
Producent: Nowy Styl
netto: 197,00 zł brutto: 242,31 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Apteczka 1 półka, drzwi pełne
Producent: Leomar
netto: 207,90 zł brutto: 255,72 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Apteczka 1 półka, drzwi szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 214,65 zł brutto: 264,02 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy stałe na 30 kluczy
Producent: Leomar
netto: 216,00 zł brutto: 265,68 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy stałe na 15 kluczy, drzwi szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 245,70 zł brutto: 302,21 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Wieszak Arizona chrome express-3 dni
Producent: Nowy Styl
netto: 248,00 zł brutto: 305,04 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy ruchome na 30 kluczy
Producent: Leomar
netto: 251,10 zł brutto: 308,85 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy ruchome na 15 kluczy szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 252,45 zł brutto: 310,51 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy stałe na 60 kluczy
Producent: Leomar
netto: 283,50 zł brutto: 348,71 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy stałe na 30 kluczy, drzwi szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 299,70 zł brutto: 368,63 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy ruchome na 30 kluczy szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 310,50 zł brutto: 381,92 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Apteczka 2 półki, drzwi szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 311,85 zł brutto: 383,58 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Apteczka 2 półki, drzwi pełne
Producent: Leomar
netto: 322,65 zł brutto: 396,86 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy ruchome na 80 kluczy
Producent: Leomar
netto: 360,45 zł brutto: 443,35 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Apteczka 3 półki, drzwi szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 364,50 zł brutto: 448,34 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Apteczka 3 półki, drzwi pełne
Producent: Leomar
netto: 378,00 zł brutto: 464,94 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy stałe na 100 kluczy
Producent: Leomar
netto: 388,80 zł brutto: 478,22 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy stałe na 50 kluczy, drzwi szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 400,95 zł brutto: 493,17 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Stół RICO-2 1600x800, 14 dni (black)
Producent: Nowy Styl
netto: 417,00 zł brutto: 512,91 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy ruchome na 50 kluczy szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 417,15 zł brutto: 513,09 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Stół RICO-3 1800x800, 14 dni(black)
Producent: Nowy Styl
netto: 445,00 zł brutto: 547,35 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Stół RICO-4 2000x800, 14 dni(black)
Producent: Nowy Styl
netto: 455,00 zł brutto: 559,65 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka z przegródk. na dokumenty, szkło hartowane
Producent: Leomar
netto: 491,40 zł brutto: 604,42 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Stół DOMINO chrome 1350x650
netto: 495,00 zł brutto: 608,85 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka z przegródkami na dokumenty i klucze
Producent: Leomar
netto: 518,40 zł brutto: 637,63 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej
Szafka listwy ruchome na 120 kluczy
Producent: Leomar
netto: 552,15 zł brutto: 679,14 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
zobacz więcej

Organizacja biura to wyzwanie. Realizacja prac biurowych może wymagać zastosowania wielu różnych szafek i szaf, w których będzie można przechowywać i porządkować klucze, akcesoria i dokumenty. W naszym sklepie dostępne są wszystkie rodzaje mebli, które pozwolą zapanować nad biurokracją w twoim biurze, w tym:

  • szafy aktowe metalowe,
  • szafki kartotekowe,
  • szafki na klucze,
  • szafki przegródkowe,
  • szafy na mapy i rysunki,
  • apteczki,
  • stoły i wieszaki.

Dowiedz się więcej na temat dostępnych rozwiązań i zalet płynących z ich zastosowania w twoim biurze. Szukając mebli biurowych, warto brać pod uwagę, że kolejne elementy wyposażenia można dokupić z czasem, tak aby sprostać rosnącym potrzebom. Oferujemy sprawdzone rozwiązania, które zostały przetestowane i zaakceptowane w wielu polskich i zagranicznych biurach. 

Szafy aktowe metalowe

Przechowywanie dokumentów w segregatorach wymaga sporo przestrzeni. Organizując miejsce do przechowywania segregatorów z aktami, warto zaopatrzyć się w odpowiednie szafy aktowe, które na pewno pomieszczą dość spore segregatory. Dobra szafa aktowa powinna mieć odpowiednią głębokość oraz półki o wysokości, która umożliwia swobodne umieszczenia na niej segregatora z aktami. Takie szafy aktowe dostępne są w ofercie naszego sklepu z meblami biurowymi.

Szafki kartotekowe

Kupując meble biurowe, warto rozważyć inwestycję w szafy kartotekowe. To jeden z wydajniejszych sposobów przechowywania dokumentacji w formie papierowej. Szafy kartotekowe pozwalają czytelnie porządkować dokumenty, co ułatwi szybki dostęp do nich w trakcie pracy. Są wygodne i trwałe. Można wybierać pomiędzy szafami na kartoteki w formacie A4 oraz B5. 

Szafki na klucze

Prowadzenie biura magazynu i warsztatu może wymagać stosowania zamykanych szaf, biurek i kontenerów. Uporządkowanie kluczy do szaf, kolejnych schowków, magazynów oraz pomieszczeń powoduje konieczność zarządzania kluczami. Można to zrobić, stosując szafki z listwami na klucze. W ten sposób można uporządkować dostęp do kluczy i łatwo kontrolować, czy są dostępne lub, czy któryś z nich nie zaginął. W ofercie dostępne są szafki na klucze, w których można pomieścić od 15 do 160 kluczy. Można wybierać pomiędzy szafkami z drzwiczkami metalowymi lub przezroczyste szafki na klucze z drzwiami szklanymi.

Szafki przegródkowe

Porządkowanie dokumentów, druków do wypełnienia, kluczy i innych akcesoriów zajmuje wiele czasu i miejsca. Aby ułatwić sobie dostęp do ważnych dokumentów i akcesoriów, warto zastosować szafy z przegródkami. W ofercie naszego sklepu dostępne są zamykane szafki przegródkowe z wieszakami do porządkowania kluczy oraz półkami na dokumenty lub akcesoria. Szukając takiego rozwiązania, można wybierać pomiędzy szafkami wyposażonymi w większą lub mniejsza ilość przegródek. Dostępne są szafy, w których wszystkie półki i przegródki są zamykane jednymi drzwiczkami oraz szafki z przegródkami wyposażonymi w oddzielne drzwiczki, które umożliwiają dostęp tylko do wybranej przegródki.

Szafy na mapy, rysunki

Przechowywanie map i rysunków w dużym formacie może okazać się dość kłopotliwe. Dobrym rozwiązaniem, które uporządkuje takie zbiory, są specjalne szafy na wielkoformatowe rysunki lub mapy. W naszej ofercie dostępne są szafy na rysunki w formacie A1 oraz A0. Można wybierać pomiędzy szafami z 5 lub 10 szufladami.

Apteczki

Jednym z obowiązków pracodawcy, niezależnie do rodzaju zakładu pracy i liczby zatrudnionych w nim pracowników, jest zapewnienie dostępu do apteczki pierwszej pomocy. Zawartość apteczki powinna być dopasowana do liczby pracowników, którzy mogą z niej korzystać oraz do charakteru zadań przez nich wykonywanych. W większych zakładach zaleca się rozmieszczenie apteczek w kilku miejscach, aby ułatwić do nich dostęp. Dobrym rozwiązaniem jest organizowanie apteczek w specjalnie opracowanych pod tym kątem metalowych szafkach. Oferowane przez nas szafki – apteczki są odpowiednio oznaczone. Kupujący może wybierać apteczki o różnej wielkości. Dostępne są apteczki z drzwiami przezroczystymi wykonanymi ze szkła hartowanego.

Stoły i wieszaki

W ofercie naszego sklepu dostępne są również składane stoły konferencyjne, które w razie potrzeby mogą pełnić też funkcję biurek. Stoły są oferowane w kilku rozmiarach. Można wybierać pomiędzy różną stylistyką. Dostępne są stelaże Rico oraz Domino. Kupujący może też wybrać także kolorystykę stelażu. Uzupełnieniem wyposażenia biura i sali konferencyjnej są estetyczne, solidne i bezpieczne wieszaki stojące, na których można przechowywać wierzchnią odzież i parasole. Wieszaki biurowe Arizona oferujemy w trzech wariantach estetycznych – chrome, alu i black.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium