Inter-Technik Sp.z o.o.
ul.Otolińska 25
09-407 Płock
woj. mazowieckie
tel. 24 363 47 68
mob. 602 577 060
Meble i wyposażenie biurowe
Prowadzenie biura to ciężka praca. Ważnym jej elementem jest archiwizacja danych w formie papierowych dokumentów. Porządkowanie dokumentów, kluczy oraz akcesoriów, a także organizowanie stanowisk pracy tak, aby zawsze były dopasowane do zmieniających się potrzeb. Aby sprostać takim wyzwaniom, trzeba zadbać o odpowiednie wyposażenie, które ułatwi zarządzanie wieloma różnymi dokumentami, formatami i akcesoriami. Odpowiednie meble, w tym szafy, szafki i stoły są dostępne w naszym sklepie z meblami biurowymi.
Organizacja biura to wyzwanie. Realizacja prac biurowych może wymagać zastosowania wielu różnych szafek i szaf, w których będzie można przechowywać i porządkować klucze, akcesoria i dokumenty. W naszym sklepie dostępne są wszystkie rodzaje mebli, które pozwolą zapanować nad biurokracją w twoim biurze, w tym:
- szafy aktowe metalowe,
- szafki kartotekowe,
- szafki na klucze,
- szafki przegródkowe,
- szafy na mapy i rysunki,
- apteczki,
- stoły i wieszaki.
Dowiedz się więcej na temat dostępnych rozwiązań i zalet płynących z ich zastosowania w twoim biurze. Szukając mebli biurowych, warto brać pod uwagę, że kolejne elementy wyposażenia można dokupić z czasem, tak aby sprostać rosnącym potrzebom. Oferujemy sprawdzone rozwiązania, które zostały przetestowane i zaakceptowane w wielu polskich i zagranicznych biurach.
Szafy aktowe metalowe
Przechowywanie dokumentów w segregatorach wymaga sporo przestrzeni. Organizując miejsce do przechowywania segregatorów z aktami, warto zaopatrzyć się w odpowiednie szafy aktowe, które na pewno pomieszczą dość spore segregatory. Dobra szafa aktowa powinna mieć odpowiednią głębokość oraz półki o wysokości, która umożliwia swobodne umieszczenia na niej segregatora z aktami. Takie szafy aktowe dostępne są w ofercie naszego sklepu z meblami biurowymi.
Szafki kartotekowe
Kupując meble biurowe, warto rozważyć inwestycję w szafy kartotekowe. To jeden z wydajniejszych sposobów przechowywania dokumentacji w formie papierowej. Szafy kartotekowe pozwalają czytelnie porządkować dokumenty, co ułatwi szybki dostęp do nich w trakcie pracy. Są wygodne i trwałe. Można wybierać pomiędzy szafami na kartoteki w formacie A4 oraz B5.
Szafki na klucze
Prowadzenie biura magazynu i warsztatu może wymagać stosowania zamykanych szaf, biurek i kontenerów. Uporządkowanie kluczy do szaf, kolejnych schowków, magazynów oraz pomieszczeń powoduje konieczność zarządzania kluczami. Można to zrobić, stosując szafki z listwami na klucze. W ten sposób można uporządkować dostęp do kluczy i łatwo kontrolować, czy są dostępne lub, czy któryś z nich nie zaginął. W ofercie dostępne są szafki na klucze, w których można pomieścić od 15 do 160 kluczy. Można wybierać pomiędzy szafkami z drzwiczkami metalowymi lub przezroczyste szafki na klucze z drzwiami szklanymi.
Szafki przegródkowe
Porządkowanie dokumentów, druków do wypełnienia, kluczy i innych akcesoriów zajmuje wiele czasu i miejsca. Aby ułatwić sobie dostęp do ważnych dokumentów i akcesoriów, warto zastosować szafy z przegródkami. W ofercie naszego sklepu dostępne są zamykane szafki przegródkowe z wieszakami do porządkowania kluczy oraz półkami na dokumenty lub akcesoria. Szukając takiego rozwiązania, można wybierać pomiędzy szafkami wyposażonymi w większą lub mniejsza ilość przegródek. Dostępne są szafy, w których wszystkie półki i przegródki są zamykane jednymi drzwiczkami oraz szafki z przegródkami wyposażonymi w oddzielne drzwiczki, które umożliwiają dostęp tylko do wybranej przegródki.
Szafy na mapy, rysunki
Przechowywanie map i rysunków w dużym formacie może okazać się dość kłopotliwe. Dobrym rozwiązaniem, które uporządkuje takie zbiory, są specjalne szafy na wielkoformatowe rysunki lub mapy. W naszej ofercie dostępne są szafy na rysunki w formacie A1 oraz A0. Można wybierać pomiędzy szafami z 5 lub 10 szufladami.
Apteczki
Jednym z obowiązków pracodawcy, niezależnie do rodzaju zakładu pracy i liczby zatrudnionych w nim pracowników, jest zapewnienie dostępu do apteczki pierwszej pomocy. Zawartość apteczki powinna być dopasowana do liczby pracowników, którzy mogą z niej korzystać oraz do charakteru zadań przez nich wykonywanych. W większych zakładach zaleca się rozmieszczenie apteczek w kilku miejscach, aby ułatwić do nich dostęp. Dobrym rozwiązaniem jest organizowanie apteczek w specjalnie opracowanych pod tym kątem metalowych szafkach. Oferowane przez nas szafki – apteczki są odpowiednio oznaczone. Kupujący może wybierać apteczki o różnej wielkości. Dostępne są apteczki z drzwiami przezroczystymi wykonanymi ze szkła hartowanego.
Stoły i wieszaki
W ofercie naszego sklepu dostępne są również składane stoły konferencyjne, które w razie potrzeby mogą pełnić też funkcję biurek. Stoły są oferowane w kilku rozmiarach. Można wybierać pomiędzy różną stylistyką. Dostępne są stelaże Rico oraz Domino. Kupujący może też wybrać także kolorystykę stelażu. Uzupełnieniem wyposażenia biura i sali konferencyjnej są estetyczne, solidne i bezpieczne wieszaki stojące, na których można przechowywać wierzchnią odzież i parasole. Wieszaki biurowe Arizona oferujemy w trzech wariantach estetycznych – chrome, alu i black.