wyposażenie dla firm
do kasy suma: 0,00 zł
Regulamin

I. Warunki ogólne

1.    Sklep internetowy prowadzony jest przez Inter-Technik Sp.z o.o. z siedzibą w Płocku, ul. Otolińska 25, 09-407 Płock, NIP: 774-23-99-449, REGON 611002397, WA.XIV KRS: 0000199097 K.Z.64.000zł.
2.    Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów oraz Sprzedawcy.
3.    W celu zawarcia umowy ze Sprzedawcą Klient może przed złożeniem zamówienia skorzystać z prawa do negocjacji warunków umowy.
4.    Produkty oferowane w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Informacja ta jest równoznaczna z zobowiązaniem Sprzedawcy do dostarczenia Klientowi produktów bez wad.
5.    Ceny w sklepie internetowym aktualizowane są na bieżąco.

II. Rejestracja

1.     W celu utworzenia Konta Klienta, Klient powinien dokonać nieodpłatnej Rejestracji na stronie internetowej sklepu.
2.     Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
3.     W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
4.     Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną  potwierdzenie Rejestracji. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

III. Przyjęcie i realizacja zamówień

1.     Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail podany w zakładce „Kontakt”.
2.     Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony internetowej sklepu, kompletuje zamówienie wybierając towar oraz jego cechy szczegółowe i dodaje go do "Koszyka". Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „Koszyku” sposobu dostawy „dostawa kurierem” oraz formy płatności, składa zamówienie za pomocą dostępnego formularza zamówienia. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany towar i dostawę, jakie jest zobowiązany ponieść.
3.     Niektóre towary wykraczają wymiarowo poza standardy wysyłkowe. W takich przypadkach w pozycji „Dostawa” pojawia się automatycznie „Indywidualna wycena dostawy”. „Indywidualną wycenę dostawy” Klient może też wybrać samodzielnie np. przy znacznej ilości zamawianego towaru. Po wycenie dostawy Klient może zaakceptować lub odrzucić ofertę sprzedaży.
4.     Potwierdzenie automatyczne, generowane po wpisaniu danych jest tworzone dla celów potwierdzających złożenie zamówienia w formie elektronicznej. Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu internetowego są każdorazowo potwierdzane przez pracownika Inter-Technik Sp. z o.o. na druku „Potwierdzenie zamówienia” lub „Faktura pro forma” i są wysyłane drogą elektroniczną w formacie *.pdf. Zawierają one dane dotyczące ilości, cen i rodzaju zamawianych towarów, warunków płatności, danych adresowych płatnika oraz adresu wysyłki zamówionego towaru. Są informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji na podstawie niniejszych warunków handlowych.
5.     O rezygnacji z zamówienia należy niezwłocznie poinformować Inter-Technik Sp.z o.o.

IV. Dostawa i transport

1.     Zamówione towary dostarczane są na terenie Polski na wskazany w zamówieniu adres z oznaczonym kodem pocztowym, ulicą, numerem, bądź numerem w miejscowości, gdzie Odbiorca będzie mógł pokwitować odbiór towaru.
2.     Dostawa odbywa się na warunkach DAP (Delivery At Place). Wyładunek towaru z pojazdu i pozostałe czynności z tym związane (jak np. wniesienie do biura, magazynu usunięcie opakowań, montaż itp.) należą do obowiązków Odbiorcy towaru.
3.     Odbiór towaru potwierdzany jest na dokumencie transportowym. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków należy odmówić przyjęcia towaru lub wpisać adnotację na dokument transportowy oraz sporządzić protokół opisujący stan towaru oraz uszkodzeń opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kierowcy / Kuriera oraz Odbiorcy. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania protokołu szkodowego w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej przy odbiorze przesyłki. Zgłoszenie szkody do Inter-Technik Sp.z o.o. powinno nastąpić w dniu odbioru przesyłki.

V. Płatności.

Formy płatności za zamówienia

- przelew po dostawie (dla firm i instytucji)
Dla firm i instytucji termin płatności wynosi standardowo 14 dni od daty wystawienia faktury. Ustalane są również indywidualne warunki płatności z innymi terminami dogodnymi dla Państwa firmy. Przy zamówieniu przekraczającym brutto 6.000,-zł, a także dla nowych klientów zastrzegamy sobie możliwość ustalania przedpłat.

- przelew przedpłata
Po otrzymaniu zamówienia wyślemy Państwu drogą elektroniczną fakturę pro forma na pełną wartość towaru łącznie z VAT. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po wpływie należności na nasze konto. Po otrzymaniu przelewu wystawimy Państwu fakturę VAT na zaliczkę zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- płatność przy odbiorze
W indywidualnych przypadkach istnieje możliwość ustalenia z działem handlowym formy płatności - przy odbiorze. Zapłata za towar zostanie wtedy scedowana na firmę spedycyjną.

Faktury VAT wysyłane są drogą elektroniczną oraz jeśli jest taka konieczność pocztą.

VI. Możliwość zwrotu towaru

1.     Klient będący Konsumentem (Art 22[1] KC) ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni od daty przyjęcia dostawy. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
2.     Zamawiający powinien skontaktować się z Działem handlowym Inter-Technik Sp.z o.o. celem ustalenia sposobu zwrotu towaru oraz jego awizacją.
3.      Warunkiem przyjęcia zwrotu jest zwrot nieużywanego i nieuszkodzonego towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar należy dostarczyć do Magazynu wskazanego przez Dział Handlowy. Kupujący odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas dostarczenia towaru do magazynu Sprzedającego. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu.
4.     Prawo zwrotu nie przysługuje w przypadku zamówień towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta. Do produktów spersonalizowanych, wykonywanych na zamówienie klienta należy asortyment: krzesła i fotele z tapicerką do wyboru (indywidualne określanie koloru i rodzaju tapicerki), meble z możliwością wyboru kolorów. Dla szaf metalowych kolorem standardowym, prefabrykowanym jest kolor jasnoszary RAL 7035. Pozostałe wybory kolorów są na indywidualne życzenie klienta.

VII. Gwarancja i reklamacje gwarancyjne

1.     Wyroby objęte są standardowo 12 miesięczną gwarancją od dnia sprzedaży wskazanego na fakturze VAT. Niektóre wyroby objęte są dłuższą gwarancją, długość gwarancji np. 2 lata czy 8 lat podana jest przy opisie danego asortymentu.
2.      Inter-Technik Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania, niezgodnie z przeznaczeniem lub wskazówkami z instrukcji oraz nieprawidłowym montażem.
3.      Reklamacje winny być składne pisemnie. Okres naprawy wynosi 14 dni od daty wpływu pisma reklamacyjnego do Inter-Technik Sp. z o.o. Termin może ulec wydłużeniu z uwagi na konieczność sprowadzenia części niezbędnych do naprawy wadliwego towaru.
4.      W przypadku braku zgody stron, roszczenia z tytułu reklamacji nie mają wypływu na obowiązek zapłacenia faktury w pełnej wysokości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl